Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Pia, 9-15 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
15.11.2019
Funkčný tréning pre začiatočníkov (CROSSTRAINING)
Štart 7.1.2020 UTOROK - ŠTVRTOK : 19:00Kurz je určený pre začiatočníkov v trénovaní. Týždenne v 2 hodinách preberiete základné pohyby, pojmy a techni... čítať celé
10.11.2019
DOG AZYL - VEĽKÝ MEDER
V opatere mávame priemerne až 160-180 psíkov, o ktorých sa denno-denne staráme podľa nášho najlepšieho vedomia a svedomia. Kŕmenie a veterinárne nákla... čítať celé
08.11.2019
CLASH JIU JITSU OPEN NIGHT
Ahojte. Pozývame vás na Clash JIU JITSU OPEN NIGHT v rámci ktorého sme pripravili aj mini súťaž v 4 kategoriách: white belt -80 a +80 kg open a bluebe... čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. REKLAMAČNÝ PORIADOK
REKLAMAČNÝ PORIADOK

internetového obchodu www.maxergym.sk (ďalej len „Reklamačný poriadok“)

Článok I.
Úvodné ustanovenia

1. Tento Reklamačný poriadok upravuje v súlade s ustanoveniami príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky, Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, ZOS, ZOSPPZP a  ZEO práva a povinnosti MAXERGYM, s.r.o., miesto podnikania: Lászlóa Telekiho 7320/2 , Dunajská Streda 929 01, Slovenská republika, IČO: 50768786, 23. marca 2017, Zapísaná na Trnava, odd. Sro, vl.č.39598/Ta každej fyzickej a právnickej osoby, ktorá je Kupujúcim Tovaru ponúkaného Predávajúcim na internetovej stránke Predávajúceho www.maxergym.sk podľa Všeobecných obchodných podmienok Predávajúceho, ktoré vznikajú v oblasti reklamácií Tovaru zakúpeného Kúpnou zmluvou uzatvorenou v súlade s Všeobecnými obchodnými podmienkami.

2. Pojmy „Predávajúci“, „Kupujúci“, „Zmluvné strany“, „Kúpna zmluva“, „Tovar“, „Občiansky zákonník“, „Obchodný zákonník“, „ZOS“, „ZOSPPZP“, „ZOE“ a iné definované vo Všeobecných obchodných podmienkach majú pre účely tohto Reklamačného poriadku totožný význam.

3. Tento Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti Kupujúceho pri dodaní Tovaru v rozpore s Kúpnou zmluvou, odstúpenie od Kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho a v neposlednom rade aj podmienky uplatnenia nárokov z vád zakúpeného Tovaru.

Článok II.
Uplatnenie reklamácie

1. Kupujúci je povinný vykonať prehliadku Tovaru pri prevzatí Tovaru. Pokiaľ tak Kupujúci neurobí môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len za predpokladu, že preukáže, že tieto vady mal Tovar už v čase prevzatia Tovaru.

2. Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu:

  • po dohode s Predávajúcim osobne u Predávajúceho;
  • odoslaním na korešpondenčnú adresu Predávajúceho.

Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u Predávajúceho v súlade s platným Reklamačným poriadkom.

3. Reklamáciu je možné vybaviť v prípade preukázania nasledujúcich skutočností:

  • vada Tovaru sa vyskytla v záručnej dobe (za účelom preukázania tejto skutočnosti je Kupujúci povinný predložiť doklad o kúpe Tovaru);
  • preukázanie, že Tovar bol Kupujúcim zakúpený od Predávajúceho a za akú cenu (za týmto účelom je Kupujúci povinný predložiť platný doklad o kúpe tovaru s vyznačeným dátumom predaja preukazujúci nákup reklamovaného tovaru u Predávajúceho);
  • že je Tovar vadný (za týmto účelom je Kupujúci povinný predložiť resp. doručiť vadný Tovar na korešpondenčnú adresu Predávajúceho. Právajúci si vyhradzuje právo v prípade ak nebude ktorákoľvek z vyššie uvedených podmienok riadne splnená reklamáciu Tovaru neuznať ako oprávnenú.

4. Predávajúci sa zaväzuje určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 (troch) pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Predávajúci si vyhradzuje právo určiť spôsob vybavenia reklamácie v odôvodnených prípadoch (predovšetkým ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Tovaru), najneskôr do 15 (pätnástich) dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

5. Predávajúci sa zaväzuje vybavovať uplatnené reklamácie bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 (tridsiatich) dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty si môže Kupujúci uplatniť rovnaké práva, ako keby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť, t.j. právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu Tovaru za nový Tovar.

6. Predávajúci sa zaväzuje vydať Kupujúcemu o vybavení reklamácie doklad (písomný alebo vo forme e-mailu) najneskôr do 30 (tridsiatich) dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

7. V prípade, že sa v priebehu záručnej doby vyskytne vada Tovaru, pre ktorú nemôže Kupujúci zakúpený Tovar riadne užívať alebo ho môže byť používať len čiastočne, a je možné túto vadu odstrániť, vzniká Kupujúcemu právo na bezplatnú opravu Tovaru.

8. Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady Tovaru, na ktoré ho Predávajúci v čase uzatvárania Kúpnej zmluvy upozornil, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola Kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.

9. Kupujúci je oprávnený namiesto odstránenia vady požadovať výmenu Tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu Tovaru alebo závažnosť vady.

10. V prípade vady Tovaru, ktorú nie je možné odstrániť a ktorá bráni tomu, aby mohol byť Tovar riadne používaný ako Tovar bez vady a v prípadoch stanovených príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, má Kupujúci právo na výmenu výrobku alebo má právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť.

11. Rovnaké práva má Kupujúci v prípade, ak sa síce jedná o odstrániteľné vady Tovaru, avšak Tovar nemôže byť riadne užívaný z dôvodu opätovného vyskytnutia sa vady (pre účely reklamácie sa za viac krát opätovnú odstrániteľnú vadu považuje výskyt jednej odstrániteľnej vady viac ako dva krát) alebo z dôvodu väčšieho počtu vád na zakúpenom Tovare (pre účely reklamácie sa za väčší počet rôznych odstrániteľných vád považuje výskyt viac ako troch rôznych odstrániteľných vád Tovaru súčasne).

12. Ak dôjde k výmene vadného Tovaru za nový alebo ak bola vymenená časť z Tovaru, začne plynúť záručná doba k novému Tovaru, resp. k jeho novej časti znovu od prevzatia nového Tovaru, resp. Tovaru s novou časťou.

Novinky z nášho blogu

Silový tréning - Prilepinova tabuľka
27.10.2019
Silový tréning - Prilepinova tabuľka
Silový tréning - Prilepinova tabuľka čítať celé
Tréning ako liek
27.10.2019
Tréning ako liek
Ak máš pocit, že tvoja duša chorľavie, či častejšie podliehaš pocitom smútku, mal by si vyskúšať šport. A čo tak hneď u nás ? čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Kde nás nájdete

MAXERGYM

Lászlóa Telekiho 7320/2

Dunajská Streda 92901

Kontakty
Zákaznícka podpora MAXERGYM
Zákaznícka podpora MAXERGYM
(Po-Pia, 9-15 hod.)
© 2017 Všetky práva vyhradené. MAXER GYM
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk